На випадок важливих переговорів: французька компанія представила віртуальний макіяж

У світлі всього цього відома косметична компанія L'Oreal анонсувала лінійку фільтрів доповненої реальності, які вони позиціонують як "віртуальний макіяж" — цифрові косметичні продукти, які можна побачити тільки на екрані. Нові фільтри, що отримали назву Signature Face, можуть прикрасити втомлений вигляд людини, віртуально наклавши кумедні тіні для повік, помаду або навіть вії. Вони доступні безкоштовно через Instagram, Snapchat, Snap Camera і Google Duo, якщо ви вирішили використовувати функцію. "Ми вважаємо, що на екрані ви гарні, як і завжди, але в світі, де камера завжди включена, якщо ви хочете пограти з деякими фільтрами, ми думаємо, що це теж нормально. Представляємо абсолютно новий досвід сучасного макіяжу", — йдеться на сторінці про продукт на веб-сайті компанії.

 

Нові фільтри є результатом покупки L'Oreal в 2018 році компанії Modiface, яка спеціалізується на фільтрах доповненої реальності, повідомляє TechCrunch. Фільтри включають три "теми" і десять "продуктів", від плям 3D-хрому до вій і цифрового блиску для губ.

 

Двофазний засіб для зняття макіяжу Valmont Bi-Falls, 60 мл
В наявності

4641 грн

Двофазний засіб для зняття макіяжу Valmont Bi-Falls, 60 мл